Selamat Datang ke Perisian Percuma Blog, Perisian yang dimasukkan ke Blog ini kebanyakannya Open Source atau Basic Use. Terima Kasih

Pages

Saturday, July 18, 2009

Perisian Anti Virus

1. Anti Virus AVG FREE 7.5
Anti Virus ini digunakan pada Komputer yang mempunyai Windows ME ke bawah sahaja, atau Windows XP SP1, atau Windows XP yang tidak diupdate. Namun Versi ini telah jauh ketinggalan.
SETUP ANTI VIRUS AVG 7.5 FREE----sila klik disini

2. Anti Virus AVG FREE 8.0
Anti Virus ini adalah versi percubaan dari GRISOFT sama seperti AVG 7.5 FREE, namun Versi ini telah dilengkapi dengan pelbagai ciri keselamatan tambahan seperti Anti Virus, Anti Spyware, Email Scanner, Link Scanner, Reshident Shield dan beberapa ciri tambahan. Versi ini hanya dapat diinstall pada Windows XP SP2 keatas, Windows Vista SP1 dan keatas. Sekiranya Komputer anda tiada Net.Frame anda boleh Install dari Windows Update atau Klik Disini Free.
SETUP ANTI VIRUS AVG 8.0 FREE---- sila klik disini

3. Anti Virus Clamwin Free 0.95.2
Clamwin Free Anti virus adalah perisian Anti Virus yang dibangunkan secara Open Source berbentuk Freeware atau bebas lesen oleh Clamwin.com. Anti virus ini dapat mengesan Virus tetapi ianya tidak memadamkan virus dan anda perlu menetapkannya terlebih dahulu. Perisian ini juga dapat diupdate dari masa ke semas secara percuma tanpa login atau daftar.
SETUP CLAMWIN FREE 0.95.2 ANTI VIRUS----sila klik disini

4. Anti Virus Clamwin Free 0.95.2 - Updater new
Sekiranya anda telah meng"installkan" Anti Virus Clamwin Free diatas, anda boleh terus menginstallkan pula Anti Virus ini. Ianya Updater Version.
SETUP CLAMWIN FREE 0.95.2 ANTI VIRUS----sila klik disini

No comments:

Post a Comment

Mesej anda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Followers

Perisian percuma Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Blogger Templates Sponsored by Online Business Journal

^ Scroll to Top ^ Scroll to Top